Underholdning
Dj: Nicoline Toft
Nicoline Toft er en professionel og anerkendt DJ med 20 års erfaring både nationalt og internationalt. Hun har optrådt til en bred vifte af events, herunder opvarmning for Linkin Park i Las Vegas samt firmafester, festivaller og bryllupper, især i Italien. I de seneste par år har Nicoline udvidet sin ekspertise ved at assistere i arrangementer og planlægning af luksuriøse bryllupper i Sydeuropa, primært Italien.
Yderligere er Nicoline Toft for nylig begyndt at producere sin egen musik og har i den forbindelse gjort sig nogle interessante erfaringer med forskellen mellem AI-produceret musik og musik, der er skabt fra bunden. Hun er meget interesseret i at dele sin viden og ekspertise om dette emne.
AI handler ikke kun om data, kode og teknologi – det berører også vores kreative og kulturelle lag. Derfor spiller underholdningen en central rolle på AI DAY.
Vi holder til i Musikhuset Aarhus, hvor kunst og teknologi mødes. Vi ser nærmere på, hvordan det kreative felt omstiller sig i takt med den teknologiske udvikling – og hvordan fremtidens kultur skabes i samspil med kunstig intelligens.
Glæd dig til oplevelser, der ikke kun sætter tanker i gang, men også kan mærkes i kroppen.
Fashion Mob: Rosa Faizzad
Rosa Faizzad er prisvindende aarhusiansk modedesigner, iværksætter og stifter af netværket FEM (Feminine Excellence Movement).
Hendes brand, ROSA FAIZZAD, har opnået international anerkendelse og har været præsenteret på den globale scene i bl.a. Hollywood, London og Cannes Film Festival, ved royale events og er blevet featured i Vogue samt andre internationale medier.
Hendes klientel består primært af kvindelige ledere, frontfigurer og indflydelsesrige profiler. Som international oplægsholder taler Rosa om personlig branding, mode som kunst, kultur og kommunikation, samt hvordan mode strategisk kan bruges til at styrke kvinders indflydelse, position og gennemslagskraft, og som redskab til at udtrykke værdier, personlighed og ambitioner.
Hendes limited edition-designs hylder feminin styrke og kombinerer tidløs æstetik, bæredygtighed og eksklusivitet. Rosa driver en værdibaseret forretningsmodel, hvor virksomhedens vision, netværk og stærke kunderelationer er centrale elementer, som hun mener aldrig kan erstattes af teknologi.
