Info til oplægsholdere

Tak for at være en af vores oplægsholdere ved den kommende AI DAY 2024 konference i Århus!

For at markedsføre DIG og DIT oplæg mest muligt, har vi brug for DIN hjælp!

Desto tidligere vi har nedenstående oplysninger fra dig, desto hurtigere og bedre kan vi markedsføre dit oplæg, og desto større mulighed har deltagerne til AI DAY for, at afgøre om det netop er dit oplæg de skal prioritere. Samtidigt er din beskrivelse en god mulighed for, at du kan tiltrække lige præcis dem, du allerhelst ønsker skal høre netop dit budskab.

Vi har brug for:

  • Fulde navn: [Dit fulde navn]
  • Nuværende stilling: [Din stilling]
  • Arbejdssted: [Din arbejdsplads]
  • LinkedIn-profil: [Link til din LinkedIn-profil]
  • Kort biografi: [Din professionelle baggrund og gerne erfaringer/viden indenfor/med AI]
  • Foto: [Vedhæft vellignende foto]

Din sessions emne:

Kort beskrivelse af temaet for din session, og hvorfor deltagere bør deltage og lytte.

Fra sidste års evalueringer ved vi, at rigtig mange deltagere gerne vil høre praktiske cases, erfaringer eller eksempler på hvordan man kan bruge eller implementere AI i sin virksomhed eller organisation og hvad værdien af det er.

Målgruppe:

Du må gerne skrive, hvem dit oplæg henvender sig til, så deltagerne har lettest ved at se, om det netop er dit oplæg de skal høre.

Introduktionsvideo:

Vedhæft gerne en kort video/send link til YouTube/Vimeo (30-60 sekunder -du behøver ikke selv optræde i videoen), hvor du introducerer dig selv, og forklarer, hvorfor folk skal deltage i din session. 

Videopræsentation:

Video er en fremragende mulighed for let at kunne afgøre, om netop dit oplæg er det oplæg, man skal vælge.

Brug evt. Skabelonen: Introduktion … “Jeg hedder og er xxx” og forklar derefter værdien: “Du skal høre mit oplæg fordi xxx”.

Dine fordele som oplægsholder:

  • Du modtager en gratis billet til hele konferencen samt en ekstra gratis billet.
  • Du vil blive inviteret til en Speakers Dinner aftenen før konferencen, hvilket giver en fantastisk mulighed for at netværke med andre oplægsholdere og nyde god mad i rolige omgivelser på en god restaurant i Århus C, tæt på konferencen og hotellet.
  • Din deltagelse giver en unik platform for at nå et publikum af AI-entusiaster, teknikere, beslutningstagere og andre professionelle. Vi arbejder på, at give dig den bedste eksponering under hele forløbet.
  • Evaluering
  • En evaluering af tilhørerne af din session er mulig lige efter afslutningen. Dine tilhører har mulighed for både at give en score og komme med en kommentar.
  • Vi offentliggør en Top 3 over de 3 bedste sessions på AI DAY 2024
  • Det er forventet at dine slides bliver delt, efter at konferencen er overstået.

Webside

Dit oplæg og din profil offentliggøres på vores hjemmeside: www.aiday.dk. Vi vil løbende tilføje yderligere nyheder og informationer på websiden og i vores nyhedsmail.

Praktiske detaljer
Din session tid er 45 min. Til din præsentation vil der være mikrofon, projektor, clicker til slides osv. til din rådighed.
Vi placerer dit oplæg alt efter hvor mange deltagere der tilmelder sig din session.

Markedsføring

Vi vil gerne bruge dit billede og informationer i markedsføringen af eventet. Hvis du ikke ønsker, at vi skal bruge dit billede og dine informationer i vores “Kom og hør” annoncer, bedes du informere os om det i din svarmail.

Som en del af vores talerprogram, vil vi også gerne tilføje dig til vores nyhedsbrev, hvor du løbende vil modtage praktiske opdateringer om konferencen.

Afsluttende bemærkninger

Vi arbejder på en lang række nye tiltag/muligheder og overraskelser i dette års udgave af AI DAY. Vi sørger for løbende at informere dig herom gennem nyhedsmails.

Konferencen finder sted den 13. november 2024 i DGI Huset/Centralværkstedet i Århus. Vi ser rigtigt meget frem til din deltagelse og en oprigtig tak, fordi du ønsker at være med!

Er dit oplæg blandt konferencens bedste?

Vi offentliggør en top 3, af de bedste oplæg til AI DAY 2024.

Det er din mulighed for ekstra hæder og supergod omtale!

Send information til: Regin@nioba.dk