Taler

Christian Doeleman-Lassen

Director Digital Marketing Strategy hos IIH Nordic

Biografi

Christen er SEO specialist med 15+ års erfaring med søgemaskineoptimering og online markedsføring.

Christian er Director of Digital Marketing Strategy hos IIH Nordic, og rådgiver nogle af Skandinaviens største virksomheder om SEO og digital markedsføring. Han har en baggrund i søgemaskineoptimering, og har fulgt udviklingen i søgemaskinerne nøje de seneste 20 år, men har det seneste år fokuseret på, hvordan AI kan bruges i markedsføring.

Christian er desuden uddannet økonom (cand.polit), men med en passion for digital markedsføring, optimering og analyse.

Oplæg

Google Bard har slet ikke fået samme opmærksomhed som ChatGPT. Første udgave kom flere måneder efter ChatGPT – og selv Bing nåede at lancere deres Conversational AI søgemaskine inden Google kom på banen.

Men hvor er Google Bard i dag? Hvad er Google Bard særlig god til, og hvordan får du mest muligt ud af Google Bard?Vi kommer også til at kigge på Google Search Generative Experience. Jeg har som en af de første i Danmark haft adgang til Googles kommende søgemaskine, og vil dele eksempler på, hvordan søgeresultaterne kommer til at ændre sig, når Generative AI bliver indbygget i verdens mest brugte søgemaskine. Hvad betyder det for brugerne, og hvad betyder det for de websites, der i høj grad er afhængig af trafik fra Google?Denne præsentation er til dig, som er nysgerrig efter alternativer til ChatGPT, og på hvordan søgemaskinerne kommer til at integrere AI i søgeresultaterne.

Lyder det spændende?

Gå ikke glip af dette oplæg! 

16:00-16:45

Få mest muligt ud af Google Bard

Google Bard har slet ikke fået samme opmærksomhed som ChatGPT. Første udgave kom flere måneder efter ChatGPT – og selv Bing nåede at lancere deres Conversational AI søgemaskine inden Google kom på banen.

Men hvor er Google Bard i dag? Hvad er Google Bard særlig god til, og hvordan får du mest muligt ud af Google Bard?

Denne præsentation er til dig, som er nysgerrig efter alternativer til ChatGPT, og på hvordan søgemaskinerne kommer til at integrere AI i søgeresultaterne.

Christian Doelemann-Lassen | Director of Digital Strategi IIH Nordic

Hal B